miercuri, ianuarie 26, 2022

TRAMVAIUL BRĂILEAN LA ÎNCEPUT DE SECOL – Partea a IV a

Important de Citit

Articol realizat de domnul PETRE MARAVELA

TRAMVAIUL BRĂILEAN LA ÎNCEPUT DE SECOL XX

Pe 11 mai 1929 s-a încheiat la Tribunalul Judeţean Brăila, Secţia I, tranzacţia dintre Primăria Municipiului Brăila şi Societatea Anonimă Brăila Tramvai şi Iluminat Electric prin care se concesiona exploatarea iluminatului şi tramvaiului din Brăila până la data de 31 dec 1957, după care Primăria urma să devină proprietatea tuturor instalaţiilor făcute pe parcurs.

 

13237601_1550966748541047_6326041862853513470_n

Conform actului de concesionare, liniile de tramvai şi tarifele valabile de la 1 iunie 1929 erau:
• De la o barieră la alta, cu vagon direct sau corespondenţă – 5 lei
• Centru – Barieră – 4 lei
• Centru – Monument – 5 lei
• Centru – Lacu Sărat – 9 lei
• Centru – Macazul II – 7 lei
• Monument – Lacu Sărat – 6 lei
• Monument – Macazul II – 3 lei
• Corespondenţă Lacu Sărat – 10 lei
• Corespondenţă Monument – 7 lei
• Bariera Călăraşi – Lac – 7 lei
• Bariera Călăraşi Macazul II – 4 lei

13239458_1550966528541069_7615465457401365608_n

În 1940 reţeaua de tramvai Brăila se compunea din liniile :
• linie dublă Piaţa Sf. Arhangheli – Bariera Călăraşilor
• linie dublă Monument – Strada Călăraşi
• linie dublă Centru – Docuri
• linie simplă B-dul Carol
• linie simplă Centru – Bariera călăraşilor
• linie simplă Centru – Gară
• linie simplă Centru – Bariera Reglă
• linie simplă Centru – Sf. Constantin
• linie simplă Monument – Lacu Sărat
• linie simplă str Carantinei.

13260140_1550966488541073_22756334713480374_n

Comentarii

comentarii

- Reclame -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Reclame -

Ultimile Noutați

5 metode eficiente de promovare pentru dezvoltarea brandului tău

După ce ți-ai construit un brand promovarea este unul dintre cei mai importanți pași pe care trebuie să îi...
- Reclame -

Mai Multe Articole

- Reclame -

Comentarii

comentarii