sâmbătă, mai 8, 2021

Ce îți cere de fapt organismul când ai poftă de ceva dulce sau sărat?

Important de Citit

carente in alimentatie braila portalPofta de anumite alimente înseamnă o carență în corp, adică o lipsă, de unul sau mai multe elemente nutritive (calciu, fosfor, magneziu, etc) , pe care organismul le preia din fructe, legume sau carne și se alimentează cu aceste substanțe.

Iată ce poți consuma dacă vrei să ai o dietă echilibrată și sănătoasă atunci când ai poftă de dulciuri fără să îți deranjezi silueta și să reglezi cerințele organismului.

Află ce nevoi are defapt organismul și trăiește echilibrat!

Ca să înțelegi ce conține fiecare aliment vegetal sau animal, citește cu atenție următorul tabel:

 

Când ți-e poftă de:Organismul tău are o carență de:Alimente care egalează carența :
brânzaacizi grași esențialiOmega 3 (EPA si DHA) – ulei de semințe de in, semințe de in măcinate, semințe de chia, nuci, ulei de alge, somon, peste spadă, ton, hering, sardine
calciuSemințe de susan/tahini, broccoli, salată kale, leguminoase, frunze de napi, frunze de muștar, brânză, iaurt, sardine
paste, pâine albă, produse de patiseriecromRoșii, broccoli, mere, banane, fasole verde, porumb, cartofi dulci, ceapă, salată romaine
pâine și pâine prăjitănitrogenpiept de curcan, ton, somon, halibut, mozzarella degresată, file de porc, carne de vită, carne de vițel, tofu, mazăre, ouă, semințe de dovleac, migdale, quinoa, brânză cottage, unt de arahide
carne roșiefiercarne roșie, gălbenus de ou, fasole, leguminoase, prune uscate, smochine și alte fructe uscate, stafide, ficat, anghinare, alge, spanac, cireșe, vitamina C – pentru absorbția fierului
popcornfluctuații ale hormonului stresuluiMeditație, exerciții de respirație, sport, legume cu fruze verzi, vitamina B, vitamina C
alimente crocantesarețelină, măsline, roșii, alge kelp, sare de mare Himalaya
acizi grași esențialiOmega 3 (EPA si DHA)
Poftă de diverse arome Organismul tău are o carență de: Alimente care egalează carența :
mâncare arsăcarboncarne de vită, mere, fructe proaspete în general
alimente acidemagneziufăina de naut, boabe de cacao organică, pudră de cacao, bulgur, ovăz, fulgi de porumb fără zahăr adăugat, semințe de dovleac, fasole, migdale, semințe de pin, halibut, spanac, mălai, macrou, mazăre și linte, creveți, banane, ananas, sparanghel, semințe de susan
alimente săratesarețelină, măsline, roșii, alge kelp, sare de mare Himalaya
fluctuații ale hormonului stresuluiMeditație, exerciții de respirație, sport, legume cu fruze verzi, vitamina B, vitamina C
Poftă de alimente dulci Organismul tău are o carență de: Alimente care egalează carența :
ciocolatămagneziufăina de naut, boabe de cacao organică, pudră de cacao, bulgur, ovăz, fulgi de porumb fără zahăr adăugat, semințe de dovleac, fasole, migdale, semințe de pin, halibut, spanac, mălai, macrou, mazăre și linte, creveți, banane, ananas, sparanghel, semințe de susan
sucuri, băuturi carbogazoase, spumoasecalciuSemințe de susan/tahini, broccoli, salată kale, leguminoase, frunze de napi, frunze de muștar, brânză, iaurt, sardine
dulciuri in generalhipoglicemie (nivel scazut de zahar in sange)migdale, orez basmati, fasole neagră, broccoli, castane, pește, semințe de floarea soarelui, semințe de muștar, nuci, cartofi dulci, boabe de soia, scorțișoară
triptofanspirulină, semințe de dovleac, semințe de susan, semințe de floarea soarelui, cacao organică, fulgi de ovăz, cartofi dulci, spanac, stafide, carne de curcan
cromRoșii, broccoli, mere, banane, fasole verde, porumb, cartofi dulci, ceapă, salată romaine
sulfcod, crab, homar, legume crucifere (broccoli, conopidă, varză de bruxelles etc.), merișor, ridichi, sparanghel, pudră de roscove, usturoi, ceapă, gălbenuș de ou
fosforbrânză cottage, iaurt, fulgi de ovăz, scoici, somon, tofu, fasole pinto, semințe de dovleac, nuci de brazilia, linte
Nevoie de stimulenți Organismul tău are o carență de: Alimente care egalează carența :
Cafea sau ceai negrusulfcod, crab, homar, legume crucifere (broccoli, conopidă, varză de bruxelles etc.), merișor, ridichi, sparanghel, pudră de roscove, usturoi, ceapă, gălbenuș de ou
fiercarne roșie, gălbenus de ou, fasole, leguminoase, prune uscate, smochine și alte fructe uscate, stafide, ficat, anghinare, alge, spanac, cireșe, vitamina C – pentru absorbția fierului
sarețelină, măsline, roșii, alge kelp, sare de mare Himalaya
fosforbrânză cottage, iaurt, fulgi de ovăz, scoici, somon, tofu, fasole pinto, semințe de dovleac, nuci de brazilia, linte
alcool, droguri recreaționalecalciuSemințe de susan/tahini, broccoli, salată kale, leguminoase, frunze de napi, frunze de muștar, brânză, iaurt, sardine
glutaminavarză, sfeclă roșie, fasole, spanac, pătrunjel, vită, pui, porc, curcan
 proteinepiept de curcan, ton, somon, halibut, mozzarella degresată, file de porc, carne de vită, carne de vițel, tofu, mazare, oua, seminte de dovleac, migdale, quinoa, brânză cottage, unt de arahide
potasiucitrice, legume cu frunze verzi amare, fasole albă, caise uscate, iaurt, somon, avocado, ciuperci, banane, roșii, ananas, măsline negre, alge
aveninefulgi de ovăz, granola, cereale integrale
tutunsiliconcoada calului, vin roșu, bere, stafide, orez brun, fasole verde, nuci, fructe uscate, banane, ardei gras, mere
tirozinăspirulină, albuș de ou, brânză cottage, brânză riccota, somon, carne de curcan, iaurt, leguminoase, tofu, migdale, semințe de dovleac, banane, avocado, seminte de susan, germeni de grâu
Alte obiceiuri alimentare Organismul tău are o carență de: Alimente care egalează carența :
lipsa poftei de mancaretiamina (vitamina B1)păstrăv, ton, varză de bruxelles, carne slabă de porc, nuci de macadamia, semințe de floarea soarelui, mazăre, dovlecel, sparanghel, boabe de soia, fasole navy
niacina (vitamina B3)ton, carne de curcan și carne de pui, ficat, vită, ciuperci, mazăre, semințe de floarea soarelui, avocado
manganscoici, alune de pădure, biban, spanac, nuci, migdale, pecan, legume cu frunze verzi, ananas, afine, ceai
mâncat in exces și destriptofanspirulină, semințe de dovleac, semințe de susan, semințe de floarea soarelui, cacao organică, fulgi de ovăz, cartofi dulci, spanac, stafide, carne de curcan
tirozinăspirulină, albuș de ou, brânză cottage, brânză riccota, somon, carne de curcan, iaurt, leguminoase, tofu, migdale, semințe de dovleac, banane, avocado, seminte de susan, germeni de grâu
siliconcoada calului, vin roșu, bere, stafide, orez brun, fasole verde, nuci, fructe uscate, banane, ardei gras, mere
poftă de mici gustărinu ai o alimentație echilibrată, ai o alimentație fără nutriențiține o cură de detoxifiere, înlocuiește junk food cu mese sănătoase
Pofte mai ciudate Organismul tău are o carență de: Alimente care egalează carența :
cuburi de gheațăfier

 

carne roșie, gălbenus de ou, fasole, leguminoase, prune uscate, smochine și alte fructe uscate, stafide, ficat, anghinare, alge, spanac, cireșe, vitamina C – pentru absorbția fierului

 

detergent de spalat rufe
chistoace de tigari

Comentarii

comentarii

- Reclame -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Reclame -

Ultimile Noutați

Prezicere despre viitorul lumii: Automobilele în forma lor actuală vor dispărea în următorii 20 de ani

Industria auto se află pe o curbă de schimbare accelerată. De sute de ani, calul a fost prima unitate...
- Reclame -

Mai Multe Articole

- Reclame -

Comentarii

comentarii