vineri, noiembrie 22, 2024

5 metode eficiente de promovare pentru dezvoltarea brandului tău

Important de Citit

După ce ți-ai construit un brand promovarea este unul dintre cei mai importanți pași pe care trebuie să îi faci în strategia ta de dezvoltare și creștere. În caz contrar dezvoltarea afacerii tale va dura extrem de mult, ceea ce nu este indicat în era vitezei în care trăim.

Eforturile pe care le faci pentru a-ți promova afacerea trebuie să fie bine organizate și gestionate, inclusiv înspre creșterea brandului tău.

Iată 5 metode pe care le poți mixa pentru a-ți crește vizibilitatea brandului și a crea o relație între afacerea ta și clienții tăi potențiali.

  • Promovarea prin digital marketing

Una dintre cele mai accesibile dar și eficiente metode în acest moment este promovarea prin diversele canale de marketing online. 

Acum că viața noastră se desfășoară preponderent în online, brandul tău are nevoie de multă prezentă acolo, în special dacă este la început dar și ulterior.  

Creează-ți o strategie în funcție de avatarul tău de client și abordează cea mai bună variantă de promovare în online în funcție de locul unde se află clientul tău, indifierent că acesta este pe Facebook, Instagram, Youtube sau Tik Tok. 

În acest fel te asiguri că bugetul tău este cheltuit pe canalul potrivit iar brandul tău  va ajunge exact unde se află clientul tău.  

Expune-ți marca cât de mult poți în materialele de promovare din online. Alege-ți culorile și ”vocea” cu care te adresezi potențialilor clienți adaptată brandului tău și folosește-l de fiecare dată în același mod. 

  • Afișează-ți brandul peste tot

În popor se spune că repetiția este mama învățării, iar neuroștiința confirmă acest lucru. 

Cu cât brandul tău apare peste tot, în nenumărate locuri și în diverse situații cu atât aceste se va impregna mai bine în mintea clientului tău, făcându-l astfel să se familiarizeze cu brandul tău. 

Expune brandul cât de des poți, în oferte, în materiale promoționale, pixuri, agende, carduri cadou sau produse gratuite pe care le oferi clienților. 

Acestea se vor comporta ca un panou publicitar pe care clienții tăi îl vor vizualiza peste tot iar ulterior vor simți o atracție față de el dar și încredere în afacerea ta. 

  • Leagă fiecare produs de brandul tău

Cel mai bun exemplu de branding este chiar Coca Cola. Nu-i așa că atunci când vezi logo-ul lor ți se face sete și îți dorești produsul lor? Ei bine, spre același lucru trebuie să țintești și tu. 

Folosește-te de brandul tău atât în promovarea afacerii tale cât mai ales în promovarea produselor tale, adăugând expunerea brandului tău în promovarea fiecărui produs. 

Folosește-te de un ghid de promovare a unui produs pentru a-ți crea cele mai bune strategii atât pentru lansare, branding cât și dezvoltarea afacerii tale. 

Ideea este ca orice produs sau serviciu deținut de afacerea ta să se coreleze în mintea clientului tău cu brandul tău, exact ca la Coca Cola. Când auzi numele te gândești imediat la produsul lor și nu neapărat la compania în sine. 

  • Promovare prin evenimente

Fie că vorbim de evenimente fizice sau online acestea sunt o metodă foarte bună de promovare a brandului tău. 

Acum este momentul să arăți experitza ta celorlalți dar și să sprijini anumite evenimente dacă ai deja o anumită stabilitate în afacerea ta. 

Un eveniment a cărui gazdă este chiar business-ul tău îți poate aduce prestigiul pe care ți-l dorești ca brand. Te poți îndrepta spre evenimente de tip summit-uri, care au succes inclusiv în online. 

Folosește-te de promovare de pe rețelele de socializare și presă, și intra în contact cu diverși parteneri sau colaboratori de afaceri din domeniul tău care te pot ajuta la creșterea brand-ului, prin asocierea cu aceștia. 

  • Personalizează-ți mașina

Include în strategia ta de brand și personalizarea mașinii tale sau a flotei de mașini dacă ai mai multe. O metodă destul de simplă care crește în mod eficient vizibilitatea mărcii tale este chiar personalizarea autoturismelor. 

Multe afaceri care aleg să se folosească de această strategie în creșterea brandului au avut rezultate bune, printr-o metodă simplă de implementat. 

Indiferent că mașina este în mișcare sau în staționare, colantarea acesteia face ca marca ta să ajungă atât în vizorului șoferilor, pietonilor sau pasagerilor din trafic, devenind astfel un instrument valoros de marketing. 

Comentarii

comentarii

- Reclame -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Reclame -

Ultimele Noutăți

Costumul popular – întâlnire cu jurnalista Maria Stanciu

Sâmbătă, 16 noiembrie, de la ora 11.00 brăilenii sunt invitați la Biblioteca Județeană "Panait Istrati" Brăila la întâlnirea cu...
- Reclame -

Mai Multe Articole

- Reclame -