sâmbătă, aprilie 27, 2024

Cum îți poți crește afacerea chiar dacă ești la început?

Important de Citit

Când îți lansezi afacerea, obiectivul principal este să-ți stabilești brandul și să începi să crești. Din păcate, acest lucru nu se întâmplă peste noapte. Creșterea este un proces continuu care necesită multă muncă, răbdare și dăruire.

Nu există un pas special sau un mod secret de a depăși alte afaceri din industrie sau de a obține succesul imediat. Există, totuși, modalități dovedite de a atinge reperele de creștere care pot catapulta o afacere spre succes. Iată care sunt câteva aspecte la care să fii atent!

Angajează oamenii potriviți

Înainte de a te putea gândi măcar la traiectoria de creștere a companiei tale, trebuie să ai un personal solid care să te ajute să îți atingi obiectivele.

„Angajarea celor mai buni oameni este o modalitate sigură de a asigura o creștere rapidă”, a declarat Christian Lanng, CEO și co-fondator al furnizorului de software de afaceri Tradeshift. „Totul este să ai echipa potrivită”.

Cu angajații harnici dedicați succesului companiei tale, afacerea ta va fi mai bine echipată pentru o creștere continuă. În plus, delegarea sarcinilor pentru a te concentra pe munca importantă îți va elibera timp și energie, permițându-ți să performezi cât mai bine și să creezi echipe solide.

Nu uita de promovare online

Cele mai multe firme aflate la început de drum, uită complet de serviciile de promovare onlineChiar dacă ești mic și la început de drum, promovarea în mediul online este esențială pentru tine și nu trebuie să renunți la ea, doar pentru că nu ai foarte mulți clienți. Nu uita că cei mai mulți dintre clienții tăi sunt online și caută servicii pe internet, ceea ce înseamnă că dacă răspunzi cerințelor lor, vei putea obține cele mai bune rezultate, fără investiții mari. În plus, dacă pentru sediul fizic trebuie să aloci sume considerabile, promovarea online poate fi începută și cu sume ceva mai mici.

Concentrează-te pe sursele de venit pe care le ai deja

În loc să încerci să obții clienți noi, îndreaptăți atenția către clienții de bază pe care îi ai deja. Poți face acest lucru prin implementarea unui program de recomandare sau de fidelizare a clienților sau încercând strategii de marketing bazate pe comportamentele anterioare pentru a încuraja recurența.

Poți obține cele mai bune rezultate de la baza actuală de clienți prin implementarea unui program de fidelizare a clienților sau încercând strategii de marketing bazate pe istoricul cumpărăturilor clienților.

Încearcă să reduci cât mai mult riscurile

Riscul este o parte inevitabilă a pornirii și dezvoltării unei afaceri. Este imposibil să controlezi totul, dar există multe modalități de a limita amenințările interne și externe la adresa companiei și a creșterii acesteia. O resursă importantă pentru a te ajuta să realizezi acest lucru sunt consultanții de afaceri.

Întreprinderile mici trebuie să-și gestioneze creșterea pentru a evita întreruperile care pot opri activitatea. De exemplu, furtul datelor, gestionarea clienților și designul produselor pot distruge o afacere mică, generând costuri semnificative și erodând încrederea și loialitatea clienților. Întreprinderile mici ar trebui să fie pregătite. căutând produse care să-i ajute să rămână în atenția publicului într-un mod pozitiv.

Pe măsură ce afacerea mică crește, poți adăuga spațiu sau echipamente, poți crea produse sau servicii noi sau poți crește amprenta operațională și de distribuție.

Fii flexibil

O trăsătură pe care multe startup-uri de succes o au în comun este capacitatea de a schimba direcțiile rapid ca răspuns la schimbările de pe piață. O abordare agilă a dezvoltării, atât în ​​ceea ce privește produsele cât și în compania ta, te va ajuta să crești mai repede.

Atunci când ești dispus să te adaptezi cerințelor, ai mai multe șanse de a avea succes pe temren lung.

Chris Cornell, fondatorul și CEO al Manhead Merchandise, a declarat că compania sa a considerat că adaptabilitatea este esențială în extinderea bazei de clienți dincolo de concentrarea sa inițială pe produse muzicale.

„Ne-am uitat la tendințele actuale ale culturii pop pentru o oportunitate de a deveni parte a mișcării atunci când are sens”, a spus el. „Într-o eră a faimei pe internet, am căutat să ne extindem orizonturile dincolo de industria muzicală. Am colaborat cu „Regele culturii pop” și cu faimosul pui  Doug the Pug, pentru a-și lansa noul echipament. Recunoscând acoperirea și popularitatea lui Doug, am putut să-i ducem marfa la următorul nivel, extinzând modelul nostru de afaceri dincolo de trupe muzicale.”

Acesta este doar un exemplu, dar poate fi transformat în idei și pentru celelalte afaceri și tipuri de produse, în funcție de ceea ce oferă firma ta.

 

Comentarii

comentarii

- Reclame -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Reclame -

Ultimele Noutăți

Vreau să devin reporter, concurs național

Biblioteca Judeţeană „Panait Istrati” Brăila, Secţia de Împrumut pentru copii. Ludotecă, în colaborare cu Asociația Parteneriatul Global al Apei...
- Reclame -

Mai Multe Articole

- Reclame -