1. Brăila. Intrarea la Vamă şi Docuri. Editura Pincu Schwartz, Sucursala Adevărul , Brăila. Verso: text la olograf în limba greacă. Francatură: timbru poştal din seria Regele Carol I Tipografie, în valoare de 5 bani, emisiune 1909/1914; ştampilă poştală cu data de circulaţie 25 august 1914.
2. Brăila. [Nava Prahova în Port]. Librăria şi Papetăria Moderna , str. Regală nr. 5, Brăila, I.Gh. Carte poştală ilustrată necirculată.
3. Brăila. Port. [Navele Speranza, Burdujeni, Charleroi, DSGD 6002], 1939. Studio Foto-Francez Gheorghiu. Brăila. Carte poştală ilustrată necirculată.
4. Brăila. Fabrica de Celuloză. Editura Librăriei Carmen Sylva Brăil. Bulev. Cuza. Carte poştală ilustrată cu nr. 1774. Verso: text olograf în limba română, adresat domnului Manolache Sergiu , datat 12 iulie 1910. Francatură : lipsă timbru, două ştampile poştale indescifrabile.
5. Docurile. Brăila. Carte poştală necirculată. În anul 1886 a început construirea bazinelor, cheiurilor, magaziilor şi antrepozitelor docurilor din Brăila şi Galaţi. Lucrările au fost conduse de către inginerul Anghel Saligny în calitate de şef al Serviciului Docurilor din Direcţia Generală a C.F.R. Construcţia magazieide cereale- silozuri a fost terminată la data de 1 septembrie 1891. În anul 1982 a fost datp în folosinţă. În acelaşi an a fost dinalizată şi uzina de forţă motrice a docurilor. Regulamentul pentru exploatarea docurilor din porturile Galaţi şi Brăila, adoptat conform Legii din 28 unie 1881, cu modificările din anul 1904, prevedea un teritoriu al docurilor limitat în partea dinspre uscat prin împrejurimi, iar înspre apă, prin malul Dunării. Exploatarea docurilor se făcea de către Ministerul Lucrărilor Publice prin Direcţia Generală a C.F.R. Toate vasele care intrau în bazin sau acostau la malul docurilor, ori descărcau marfă îşi desfăşurau activitatea numai cu autorizarea administraţiei docurilor şi după îndeplinirea formalităţilor vamale. Pe baza legii din 19 martie 1908 s-a înfiinţat pe lângă Ministerul Lucrărilor Publice, Direcţia Generală a Porturilor şi a Căilor de Comunicaţie pe Apă care cuprindea şi Serviciul docurilor şi antrepozitelor din Galaţi şi Brăila. În anii 1913-1914 Administraţia docurilor Brăila era controlată de o direcţie centrală cu sediul la Galaţi. Serviciul special al docurilor a fost desfiinţat în 1924, iar cele două administraţii s-au subordonat Direcţiei Generale a Porturilor şi Căilor de Comunicaţie pe Apă, ridicată la gradul de direcţie. Conform Legii din 29 iulie 1929, Direcţie Geneală s-a transformat în Regie Publică Comercială, Regie Automată a Porturilor ş Căilor de Comunicaţie pe Apă şi a preluat de la stat patrimoniul docurilor Brăila şi Galaţi. În docuri se efectuau primirea şi înmagazinarea gânelor sau a mărfurilor admise prin regulament, recepţia, predarea şi expedierea diferitelor mărfuri, cerealelor, lemnelor, cărbunilor, închirieri de spaţii pentru depozitarea unor mărfuri, închirieri de compartimente în antrepozitele din docuri pentru a servci ca antrepozite particulare. În timpul iernii. când navigaţia era închisă, bazinele erau folosite pentru iernarea bastimentelor, plutelor, etc. În scopul înmagazinării şi manipulării mărfurilor, pe teritoriul docurilor se aflau pe lângă magazii de cereale şi silozuri, antrepozite pentru mărfuri de import, hangare fixe şi mobile pentru manipulare, o macara plutitoare de 40 de tone putere.