Fiecare producător încearcă să obţină o cotă de piaţă cât mai mare, intrând în diverse nişe cu variante speciale. „Tunning-ul” de uzină naşte versiuni destul de ciudate…
Venom a devenit şi mai performant, mai puternic.
Hennessey Performance a schimbat carburantul pentru a creşte în continuare performanţele modelului Venom. În 2016 Venom GT va avea 1.451 CP, de aceea benzina cu cifră octanică 98 folosită până acum la motorul V8 biturbo de 7,0 litri va fi înlocuită cu un carburant E85. Greutatea maşinii sport construită pe bazele Lotus Elise este de doar 1.244 kg, astfel efectul puternicului propulsor este uşor de imaginat. Maşina ajunge în 18,1 secunde la viteza de 400km/h, cea maximă fiind de 450 km/h.
Camaro în stil dragster. Rezistă la efort.
Chevrolet nu ascunde faptul că a realizat varianta Camaro COPO special pentru cursele de dragster. Constructorii s-au temut însă că suspensia spate independentă a versiunii de serie n-ar rezista forţelor care acţionează asupra sa şi au montat o punte spate rigidă sub brutala maşină sport. Forma specială a vehiculului a fost realizată în colaborare cu Courtney Force, un popular pilot american de curse. Clienţii pot alege din 3 tipuri de motoare, cel mai mare fiind un V8 de 7,0 litri.
Un nou model Ssangyong. Fratele mai mare.
Cel mai vechi producător de maşini din Coreea şi specialist în 4×4, Ssangyong, a prezentat fratele mai mare al lui Tivoli, modelul denumit XLV-Air existând însă momentan doar sub formă de studiu. Maşina este construită pe platforma de succes a lui Tivoli, fiind însă mai lungă cu peste 20 de cm, spaţiul crescut asigurând un portbagaj standard de 720 litri. Maşina va fi produsă în serie de la începutul anului viitor, iar ca motorizare, XLV-Air va primi propulsoare Euro 6 cu benzină şi diesel tot de la Tivoli.