Realizat cu două motoare electrice montate pe spate, cu o putere totală maximă de 272 cai putere (și o ieșire susținută de 163 CP), F 015 spate-wheel-drive se pune la sprint până la 62 mph în 6.7 secunde, în timp ce viteza maximă este limitată la 125 mph. Energia electrică este generată prin intermediul unei celule de combustie cu hidrogen; o baterie de înaltă tensiune poate oferi scurte explozii de putere suplimentară.
F 015 a beneficiat de utilizarea structurii din aluminiu, oțel de înaltă rezistență, și materiale compozite, inclusiv din fibra de carbon. Forma sa „monolit” are o diviziune neclară între corp și ferestrele, eventual, inspirat de conceptul clasic Lancia Sibilo Bertone.
Președintele Daimler, Dieter Zetsche spune ca F 015 ar putea introduce o relație cu totul nouă între oameni și mașini. Automobilul devine un pod confortabil, poate chiar un refugiu-și permite o conversație atunci când naveta este plictisitoare sau poate oferi mobilitate persoanelor cu handicap.
Noi nu suntem siguri că împărtășim fiecare aspect al viziunii Daimler. Dar noi aplaudăm faptul că constructorul are aceste viziuni îndrăznețe, la toate, dat fiind faptul că majoritatea celorlalte companii par a fi jucat un pic prea sigur.
https://www.facebook.com/caranddriver/videos/10153692127407977/