luni, noiembrie 4, 2024

TRAMVAIUL BRĂILEAN LA ÎNCEPUT DE SECOL – Partea a IV a

Important de Citit

Articol realizat de domnul PETRE MARAVELA

TRAMVAIUL BRĂILEAN LA ÎNCEPUT DE SECOL XX

Pe 11 mai 1929 s-a încheiat la Tribunalul Judeţean Brăila, Secţia I, tranzacţia dintre Primăria Municipiului Brăila şi Societatea Anonimă Brăila Tramvai şi Iluminat Electric prin care se concesiona exploatarea iluminatului şi tramvaiului din Brăila până la data de 31 dec 1957, după care Primăria urma să devină proprietatea tuturor instalaţiilor făcute pe parcurs.

 

13237601_1550966748541047_6326041862853513470_n[the_ad id=”12306″]

Conform actului de concesionare, liniile de tramvai şi tarifele valabile de la 1 iunie 1929 erau:
• De la o barieră la alta, cu vagon direct sau corespondenţă – 5 lei
• Centru – Barieră – 4 lei
• Centru – Monument – 5 lei
• Centru – Lacu Sărat – 9 lei
• Centru – Macazul II – 7 lei
• Monument – Lacu Sărat – 6 lei
• Monument – Macazul II – 3 lei
• Corespondenţă Lacu Sărat – 10 lei
• Corespondenţă Monument – 7 lei
• Bariera Călăraşi – Lac – 7 lei
• Bariera Călăraşi Macazul II – 4 lei

13239458_1550966528541069_7615465457401365608_n[the_ad id=”12306″]

În 1940 reţeaua de tramvai Brăila se compunea din liniile :
• linie dublă Piaţa Sf. Arhangheli – Bariera Călăraşilor
• linie dublă Monument – Strada Călăraşi
• linie dublă Centru – Docuri
• linie simplă B-dul Carol
• linie simplă Centru – Bariera călăraşilor
• linie simplă Centru – Gară
• linie simplă Centru – Bariera Reglă
• linie simplă Centru – Sf. Constantin
• linie simplă Monument – Lacu Sărat
• linie simplă str Carantinei.

[the_ad id=”12306″]

13260140_1550966488541073_22756334713480374_n

Comentarii

comentarii

- Reclame -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Reclame -

Ultimele Noutăți

Limba engleză pentru copii

Dragi copii, atelierul English is Fun revine la Biblioteca Județeană Panait Istrati Brăila! Elevii cu vârstele cuprinse între 7 și...
- Reclame -

Mai Multe Articole

- Reclame -