Peste 300.000 de elevi, din aproximativ 690 de scoli din 18 orase, au participat la cea de-a XXIX-a editie a concursului de desene Carrefour.
Carrefour Romania intampina Sarbatorile de Pasti cu cea de-a 29-a editie a concursului de desene pentru copii, desfasurata in acest an, in perioada 22 martie – 18 aprilie 2016, in scolile generale din proximitatea hipermarketurilor Carrefour din intreaga tara, dar si pe platforma online dedicata concursului. Week-end-uri pentru copii si familiile lor la Disneyland Paris, biciclete, laptopuri, tablete, ceasuri Apple Watch si cupoane de cumparaturi au constituit mult-ravnitele premii din acest an.
La concursul traditional au participat peste 300.000 elevi, din clasele 0-VIII, de la 696 de scoli care au primit planse, in cele 18 orase in care Carrefour isi desfasoara activitatea.
„Suntem extrem de bucurosi sa gazduim, din nou, acest concurs minunat, care ii pune in valoare pe cei mici. Nimic nu se compara cu entuziasmul copiilor de a picta sau realiza colaje creative, lucru care ne motiveaza permanent sa gasim noi optiuni de a le premia creativitatea. Acesta este motivul pentru care am dezvoltat si mai mult dimensiunea online, pe langa cea traditionala, din scoli – pentru a oferi tinerelor talente mai multe variante de exprimare artistica. Mai mult decat atat, clientii nostri, parintii, profesorii si publicul larg vor putea admira creatiile micilor artisti, atat in galeria online, disponibila pe site-ul www.carrefour.ro, cat si in magazinele din tara”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing & Comunicare, PR & Solidaritate, Dinamica Comerciala & Pricing Carrefour Romania.